Полтавський стартап «Вело-кафе»

В 90-х роках в американському підприємництві закріпився термін «стартап». В Україну, безпосередньо в Полтаву дане поняття прийшло відносно нещодавно. Детальніше про цікавий проект «Вело-кафе» в нашому місті розповість Полтава Тренд.

Битва стартапів

Всі бажаючі мають змогу прийняти участь в конкурсі, котрий проходить кожного року. Вік, освіта, чи рід занять в цьому випадку не мають значення. Цікаво, що найбільше стартап – проектів представили студенти Полтавського університету економіки та торгівлі. Проект закладу громадського харчування «Вело-кафе» є якраз одним з них.

Цікаво, що не всі стартапи змогли пройти відбірковий тур, деякі навіть не були допущені. Причини відмови організатори конкурсу, журі пояснювали. Також вони аргументували відмову, надавали консультації для участі стартапів в наступному році, наприклад. Важливою умовою в цьому випадку є дороблення, виправлення помилок, доопрацювання. Адже при оцінюванні враховуються такі параметри:

  • презентація, тобто автор проекту повинен вміти донести інформацію до слухача. Звичайно, має значення і якість представленої інформації;
  • наступний параметр – перспективність бізнесу;
  • готовність команди та злагодженість.

Члени журі виставляють кожен свою оцінку, після чого виводиться середнє арифметичне та визначається переможець. Нагадаємо, переможці конкурсу мають змогу безкоштовно запатентувати розробку, використовувати зареєстровану торгову марку та опціон для підприємців від таємничого проекту. Причому організатори проекту запевняють, що це не є інвестиція, а подарунок талановитій команді. Його використання не зобов’язує ні до чого команду.

«Вело-кафе»

Ідея даного стартапу досить перспективна, вело-кофейні можна зустріти в Європі. По вуличкам їздять вело-кофейні, проїжджаючи по декілька десятків кілометрів за день. За місце платити не потрібно, лише за улюблений напій. Водій зупиняється лише в тих місцях, де бачить перспективних клієнтів.

Цікаво, що такий кафе-мобіль можна придбати уже готовим, або облаштувати самостійно. Автори стартапу пропонують придбати трицикл (триколісний велосипед) та доповнити його потрібними пристроями. Для продумання всіх ключових моментів вистачить 2-3 місяці. При самостійному облаштуванні трицикла, сума в результаті може бути більшою за покупку готового вело-кафе. Тож кожен вирішує самостійно, опираючись також на такий критерій, як безпека.

В цілому, це досить перспективний проект, на «Битві стартапів» йому не вистачило декількох балів до перемоги. Серед переваг стартапу, виділяють його низьку вартість, швидкість реалізації та безпеку.

Якщо підсумовувати роботу різних команд, котрі представляли свої стартап-проекти, варто відмітити одну особливість. Всі допускали одну і ту ж помилку при оформленні, захисті презентацій. Наприкінці доповіді важливо вказати свої контакти. Останній рядок презентації – це контакти автора. Адже «треба завжди закривати угоду», а як це можна зробити, коли немає контактів для зв’язку.

Полтавський стартап «Вело-кафе»

Comments