Переобладнання мікроавтобусів як перспективний бізнес

Після того, як у 2000-му році вперше в місті Бердичеві успішно переробили вантажний мікроавтобус на пасажирський, про переобладнання мікроавтобусів заговорили всі. І в нашій країні, і поза її межами. Модернізований Т4 був проданий на київському авторинку в перший день торгів, а бажання автомобілістів – свідків успіху першопрохідників переробки – спробувати і собі реалізувати такий стартап, лягло в основу зародження обшивального бізнесу в Україні. З того часу минуло вже майже 22 роки, за які переобладнання було на піку слави та переживало непрості часи, пов’язані зі зміною у законодавстві та підвищенням податкових ставок. Але при цьому ті, хто встигли зайняти свою нішу і зробили ставку на якість робіт та професіоналізм, вистояли, і сьогодні позначають для себе нові вектори у розвитку послуги, розширюючи її новими актуальними варіаціями.

Є серед них і ті, хто тільки планує започаткувати свій бізнес з переробки фургонів, але не знають, з чого почати. Для них досвід провідних українських компаній буде корисним. І, можливо, після таких слушних лайфхаків від профі, епоха обшивок відродиться, а кількість профільних послуг зросте.

Щоб такий бізнес, як переобладнання, став успішним, спочатку потрібно подбати про штат професійних співробітників – майстрів-універсалів та кваліфікованих фахівців вузького профілю – електриків, зварювальників, токарів, збирачів авто, а також меблярів, швачок, конструкторів, інженерів, дизайнерів тощо. д., до юридично підкованих людей, які можуть узяти на себе рішення документальних аспектів переробки. Локація – місце обшивки – та її оснащення.

Компанія Lux Center свого часу почала саме з того, що зібрала сильну команду однодумців – профі свою справу в різних галузях автосфери, пліч-о-пліч з якими багато років успішно займається зміною цільового призначення фургонів на ті типи машин, що потрібні їх замовникам. Найчастіше замовляється фірмою було і є переобладнання мікроавтобусів з вантажних в пасажирські. Все тому, що з його допомогою вдається не тільки за доступною ціною отримати пасажирську машину, покупка якої в оригінальній комплектації влетіла б у копієчку, а й обладнати так, як треба, тим, чим треба. Використовувати готовий намиста теж можна по-різному: як сімейний або робочий автомобіль (універсальне ТЗ), з метою перепродажу або для подальшої здачі в оренду водіям для пасажирських перевезень.

У компанії Lux Center нарівні працюють досвідчені фахівці та майстри-новачки. За фактом саме так і відбувається навчання професії сфери автосправи – під час роботи над машиною, а не сидячи вдома перед монітором ПК. Відео з майстерень в мережі сьогодні багато і це добре, але участь у процесі переробки в рази краще, зрозуміліше, запам’ятовується. На одних відео заснувати бізнес не вийде. А практика над авто – те, що насправді може навчити і зробити з профана справжнього профі. Адже все з чогось починали. І якби свого часу ентузіасти автосправи не ризикнули і не провели переобладнання мікроавтобусів Бердичів тоді, на початку нульових років, то й такої послуги, як переробка, просто могло б не бути.

Головне, навіть після відкриття компанії з переобладнання не переставати розвиватися, вчитися, удосконалювати свої вміння та підганяти їх під нові тренди. Інакше можна відстати від модних новинок для авто, упустити слушні поради щодо сучасних технологій для оснащення ТЗ і, таким чином, поступитися дорогою своїм конкурентам, які скористаються своїм шансом стати кращими.

Одним із таких актуальних напрямків нині стало переобладнання в будинок на колесах, яке за досить короткий термін вже зуміло трохи відсунути на другий план класичну переробку. Виробництво кемперів в Україні нині активно розвивається і саме в ньому багато експертів бачать перспективу розвитку бізнесу.

Все більше жителів країни віддають перевагу відпочинку на природі і кожні вільні вихідні вирушають загороду, ближче до природи. А кемпер здатний зробити таку вилазку максимально комфортною, вигідною фінансово, яка не вимагає прив’язки до наявності вільних місць у готелі на конкретну дату та погодним умовам.

Відправляють будинки на колесах від Lux Center та на імпорт – як замовлення для іноземних клієнтів. Це в Україні автобудинок поки що щодо нового поняття. Для Європи такий транспорт більш випробуваний і такий, що не втрачає своєї популярності. Але застарілі моделі доводиться списувати з рахунків: одні через їх вік і технічний стан, інші – через невідповідність машин діючим нормам екологічності. Іноді власники просто відмовляються від свого кемпера на користь сучаснішого його варіанту.

Купити хорошу нову заводську модель не по кишені навіть європейцям із статком вище середнього. Ось і виходить, що переобладнання в будинок на колесах, замовлене у фахівців з Бердичева, є для них вигіднішим, ніж поїздка до найближчого автосалону або навіть на авторинок за оригінальним будинком на колесах. Також серед переваг – можливість самостійно вибирати стиль виконання салону, його дизайн, наповнення мультимедіа, помічниками водія та ін. корисними чи бажаними пристроями. Плюс, зробити все це за власним бюджетом. Як наслідок, з кожним роком фірма отримує все більше замовлень на переробку автобудинків, розвиваючи галузь і робить її ще більш варіативною.

Такі перспективи переобладнання в будинок на колесах сприяють розвитку обшивального бізнесу в цілому та Lux Center, зокрема, залученню в компанію грамотних фахівців, оснащенню виробництва необхідним обладнанням, напрацюванню нових партнерських відносин із постачальниками профільних запчастин та комплектуючих для кемперів. А ще – розвитку технологій, їх впровадження у робочий процес для забезпечення вимог, що їх диктує сьогоднішній день.

Comments